Hjälp! Problem! Kan inte bestämma mig.

Att tillbringa fredagskvällen i värnamo simhall är inget jag trodde jag skulle göra för ett par år sen. Men det är precis vad jag gjort ikväll. Inte hela kvällen men början av den iaf. Och det va roligare än man kunde tro. Både Oliver o Milo tyckte det va super skoj. Oliver bokstavligt talat sprang runt i bassängen, med sin gula badring, med ett stort leende på läpparna. Riktigt skoj att se!

Nu till mitt problem! Jag va på jehrens innan men hittade inte ngn tapet som föll mig i smaken. Som sagt limegrönt, svart o vitt vill ja ha i olivers rum. Va lite inne först på att ha alfabetet o siffror på en vit tapet med svarta bokstäver å siffror tillsammans med lite djur men hittade ingen sån. Så nu är jag tillbaka på den tapeten jag tänkte på först.


antingen den här eller en vit tapet med svarta stjärnor. Vad tycker ni?

Gillar stjärnor



den här mattan från mio gillar jag oxå
(vet att det inte är samma färg, men man kan väl gilla den ändå eller=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design