Torsdag

Godmorgon!
ha sovit rätt dåligt i natt och känner mig nästan sjuk, ont i huvud, hals och rygg. Hoppas på att det är så nu på morgonen bara och att det går över.

Har inga direkta planer för dagen. Få se om man kan njuta lite av solen annars får det bli lite fix inomhus och sedan ska jag fortsätta leta efter lite klänningar. Behöver några nya sommarklänningar och en klänning till bröllopet. Tyvärr verkar det va dåligt med det för jag hittar verkligen inte en enda klänning som faller mig i smaken. Vilket är rätt konstigt för det brukar vara precis tvärtom, men det är väl bara att fortsätta leta! För kläderna i min garderob passar inte riktigt än. 9 kg kvar.....

Trevlig torsdag på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design