Ny vecka

I helgen ha det varit födelsedagsfirande för syster som fyllt 20. Va himla kul att få klä upp sig igen, va ett tag sen man fick känna sig lite extra fin.
Vi ha även haft lite besök ni helgen. Bla igår då joss och joanna kom förbi och sa hej. Riktigt rolig överraskning och himla kul att träffa dem!

Nu väntar en ganska så fullspäckad vecka med bla besök på bvc, läkarbesök för mig, klippning av casper, frisören för min del, några besök och mer födelsedagsfirande.

Sedan ska jag ta tag i dopet för minimannen.  Även om vi båda tycker att ett dop är en självklarhet så är det något som egentligen inte ngn ser fram emot tror jag. Jag och alex tycker inte det ska bli så jätte kul mer ett måste, minimannen gillar förmodligen inte att få en massa vatten på sig och tror inte det är ngn som gillar att gå på såna här tillställningar heller, utan alla gör det för att de är just det, ett måste.
Men lika bra att ta tag i det kommer kännas riktigt skönt när det är avklarat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design