Möhippa

Idag är det linas dag, hennes möhippa. Just nu befinner de sig i göteborg i en studio där hon håller på att spela in en låt: Dance with somebody. Önskar av hela mitt hjärta att jag hade kunnat följa med och fira den tillsammans med tjejerna.
Men eftersom jag inte kan det så har jag ett förslag, vi kör hennes möhippa i repris typ snart så ja oxå kan få följa med och hitta på massa galna/kul grejer och om det inte går å vill jag att ngn annan ska gifta sig så vi kan köra en möhippa till.
Förslag på person som har lust att ställa upp och gifta sig!?! Johanna? Emelie?  Kom igen nu killar, fria till era flickvänner för tusan jag vill gå på en möhippa!!! (Fria låter för övrigt väldigt mesigt)

Istället för att följa med på möhippa så får jag snällt stanna hemma och ja kommer ha fullt upp här hemma oxå med en massa kul och galna grejer så det så, tex så tänker ja börja med att måla naglarna in ngn riktigt stark färg. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design