Tillbaks på ruta 1

Det har varit en lång dag idag. Jag är praktiskt taget sket slut.
besöket på mvc gick som det gick, ja bröt praktiskt taget ihop där, berättade allt, vad jag tyckte och tänkte.
och min bm tyckte jag skulle skriva ett brev till vem det nu va och berätta hur klimaterietanten betett sig osv.

idag beslutades det även att jag ska opereras och det ganska omg. Men det beslutet ändrades lite för de ringde igen och ville att ännu en läkare ska kolla på mig innan det i så fall blir ngn operation.
Kan säga att jag är måttligt trött på deras hattande framochtillbaka. Kan riktigt höra läkaren imorgon säga: vi testar att göra såhär och blir det inte bättre om en vecka så får du höra av dig. Story of my life just nu. Men tänker inte ge mig nu vill ja se resultat sen vill ja inte ha ngt med sjukhuset att göra mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design