It doesn't matter if you're black or white. Why not be both.

Äntligen kan jag logga in på de här sidan. Man kan nästan tro att jag saknat att blogga. Antingen är det det eller så är det bristen på annat. Kanske är det både och.

Imorgon är det dags för mig att lägga mig under kniven. Det lär ju säkerligen bli spännande. Nä men ska bli "skönt" att få det avklarat och förhoppningsvis blir det bättre snart. Är oxå lite nyfiken på om de hört ngt om min arm oxå. Hoppas fortfarande på att läkaren har fel och att det försvinner med tiden, vi får se vad de säger.




Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha så go han verkar! Lycka till med morgondagen & allt vad det innebär =)

2011-05-25 @ 19:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design