I will survive

Då va operationen klar och den gick bra. Inte till en början kanske då jag råkade svälja en liten den av min piercing=/ men sen så gick det nog som smort. Tror jag iaf, va ju inte vaken under själva ingreppet men får ju "lita" på att de gjort sitt jobb och hoppas på att andra gng gillt.
Anledning till att jag behövde göra en operation var för att de hade missat att sy en bit. MISSAT!!!  För det första undrar jag hur man kan missa en bit sedan hur jag kan gå igenom två undersökningar där ingen reagerar, mer än jag sj. Nä j*vla amatörer som jobbar där uppe, dock inte alla då det fortf finns vissa som gör ett kanon jobb som tex Christina och Fatima.

Nu är det andra bullar iaf då många verkar va måna om hur det är med mig då två st där uppifrån ringde och frågade hur jag mår men ingen reagerade när jag klagade förrän jag träffade överläkaren, då började det hända lite.

Men som sagt andra gng gillt förhoppningsvis så nu ska allt bli bra=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design