Bilder från förr i tiden

Man har ju kollat en hel del i gamla album sen oliver kom för att se vilka likheterna är osv
än så länge har jag inte hittat en enda likhet mellan mig och minimannen. han är sin far upp i dagen vilket inte gör ngt alls=) hoppas på att han även ärver sin pappas insida!

Här är iaf lite bilder på mig som liten



jag och mamma
må såna soffor aldrig bli moderna igen...



somna kunde man tydligen göra i de mest konstiga ställningar vilket iofs oliver oxå gör


i stugan
när ja va liten va det alltid fint väder då det skulle vara fint väder;)


den gungan ser ju verkligen säker ut för en bebis..
eller kanske inte...


jag och sanna
tror hon är ute efter min klubba...


jag och calle på H.C
calle ha ju inte fått körkort där än, vilket märks för han kör tydligen som en fartdåre med tanke på att jagverkar  hålla i mig för kung och fosterland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design