Vårdag

Vilken härlig dag, det är verkligen vår ute=) tyvärr verkar den inte vara här för att stanna, om man ska lita på prognoserna. Så man får se till att njuta till fullo av den här dagen!!

Är så sugen på att plantera blommor ute men förstår ju att det e lite tidigt än. Så tänkte köpa mig lite nya blomster till insidan istället. Eftersom jag är urdålig på att hålla mina blommor vid liv så är det välbehövligt. Lyckas tom ta död på kaktusar, det ni. Däremot va jag bra stolt över min orkide som jag lyckats hålla vid liv och tom fin sen den 8e okt men nu har den oxå gett upp.

Blev en aning besviken när ja kom ner till blomsterlandet, de hade inte mkt kul alls. Så det blev bara lite tulpaner och en liten annan fjuttig blomma. Så tråkigt. Så får ta en tur till en annan blomsteraffär istället. Men först ska ja ut på promenad med den lille vite och njuta av solen. Men får väl se hur det går då jag har väldigt ont i dag, får bita ihop och förtränga det helt enkelt.

Solen skiner himlen är blå.....tralalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design