nyvaken

Ha nästan alldeles precis slått upp ögonen, hur skönt som helst att sova men alltid lika jobbigt att vakna till liv. skulle kunna sova i evigheter.

just det här med att ta det lugnt och vila är fortf ganska svårt. Finns så många måsten som virvlar runt i huvudet. Egentliga inga verkliga måsten men ändå sånt som jag känner att ja måste göra. Förstår ni hur ja menar?stressmoment. Har verkligen svårt att slappna av.

Ska vaknta till liv sedan börja med maten och några av mina måsten.


 


Kommentarer
Postat av: Marie (Bebis_Längtan)

Åååh jag önskar att jag kunde sova.. Det är SÅ skönt när man sover så där djupt så man knappt kan vakna. Och nu när man går hemma så är det alltid skönare att sova på dagen.. Haha! Konstigt ;)

2011-03-16 @ 16:01:37
URL: http://mandm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design