Måndag

Efter mitt sista inlägg igår så gick luften ur mig helt och hållet, däckade direkt och energin infann sig inte mer. Får se när den kommer tillbaka nästa gång. Idag verkar den vara som bortblåst trots att ja sovit rätt ok ändå med bara några ytterst få uppstigningar. ( ingen aning om man kan säga så men ni förstår va ja menar)

 

Igår kväll kom iaf calle och mile förbi så det blev pizza och bingo lotto. Tyvärr blev vi inte miljonärer den här gången heller, men jag känner på mig att en dag så händer det!

 

Ny vecka nu och jag hoppas faktiskt den går riktigt fort, för just nu är det väldigt jobbigt att vara gravid och jobba om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Oh tack :)

Hoppas du piggar på dej sötis! :) Snart så!



Haha ja snart blir man nog kanske miljonär! :)

2011-03-07 @ 15:57:46
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design