Dessa jäkla onödiga minimonster

Tycker det är riktigt fult att hoppa på ngn som redan ligger. Det är väldigt fegt om inte annat. Jag va inte alls beredd på att det kunde hända, så blev totalt överraskad av denna jäkla käftsmäll som kan man kalla det.

 

Ja menar som om det inte räcker med allt annat så ska man nu får problem med visdomstands#!*#!¤

 

Är inte så svullet än men kan inte tugga på den sidan. Antar att jag får igen för att ja va en aning skadeglad när Johanna och camilla hade problem med sina(sorry♥) Skrattar bäst som skrattar sist som skrattar efter det kanske man kan kalla det. Då de tyckte jag va en aning löjlig när ja gnällde över mina sist så va det nämligen lite skönt att de nu förstod vilken j*vla smärta de små monstrena kan ge en.
Som Johanna även sa när hon hade som ondast "jag tror fan detta är värre än att föda barn". 
Ja det återstår att se, jag lovar att berätta vad som gör ondast om några veckor ;)






en bild på mina fina som togs för ungefär 97 år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design