Stugan

precis hemkommen efter en tripp till stugan.
underbart härligt där ute nu när det är så varmt
men satan i gatan vad kallt det är i vattnet, nästan lite skönt att jag kan skylla på att jag inte får bada ;)


milo fick plats i en dockvagn jag hade när jag va liten
och det va himla roligt att köra runt han i den samtidigt som han gjorde såna där billjud


wroooom







va tvungen att ta kort på en minigroda det kryllade av dem på stranden
el ja det a två st men ändå

Nu ska jag mata minimannen som är helt utmattad efter en fullspäckad dag sen blir det sängen för hans del

Kommentarer
Postat av: Malin

wohoo, grodor :D

2011-06-30 @ 18:50:17
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design