som pricken över i:et...som grädde på moset...

Det vimlar av baciller hemma hos oss nu. Lilleman har varit tokförkyld sen i måndags och nu ha han även delat med sig av dessa baciller till mig. Halsen hos mig är numera ett rivjärn, satans ont gör det. Så typiskt, ja menar va det ngt som fattades just nu så va det ju att vi skulle bli sjuka oxå. Ja menar det räcker tydligen inte med allt annat som är just nu. Negativ är bara förnamnet just nu.
Skitsamma om ja är dålig men jag vill ju att minimannen ska må bra. Riktigt jobbigt att inte kunna hjälpa han mer när han ligger och rostlar och hostar.  Nu hoppas vi på en helomvändning så vi blir pigga och alerta till lördag, åtminstone så oliver blir det. Jag får helt enkelt överdosera tabletter om det inte blir bättre.

Ska bli skönt när denna helgen är över, för då kan vi pricka av en sak på listan och börja bocka av annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design