snuskigt rikt djurliv i stugan

den här snuskiga saken gled förbi i vattnet precis som om den ägde hela sjön

för er som inte ser vad det är så är det iaf en orm

skulle inte förvåna mig om det va en stor anabola orm..usch!

förstår inte vad dessa äckliga varelser ska vara bra för, genom onda är vad dem är.

 

har tillbringat hela dagen ute i stugan. Det va mkt skönare i vattnet idag än igår så jag och milo lekte en hel del vid vattnet. Byggde även sandslott med pool och vallgrav, ett lyxsandslott med andra ord. Lite nostalgikänsla det där. Tyvärr tyckte inte byggaren Milo det va ngn vidare kvalitet på mina grejer för han rev sandslottet och fyllde igen min pool ganska snabbt. Men det va iaf kul så länge det varade.

 

Nu ska jag fixa till mig lite för om ngn timme får jag finbesök av joss johanna och mile. vi ska ha myspys på våran baksida♥


Kommentarer
Postat av: josse

och det va supertrevligt!! måste göras om snarast :) puss

2011-07-01 @ 06:11:32
Postat av: Johanna

Blää bloggade häromdagen om när jag hittade en orm i trädgården.... har inte vågat gåt ut där än haha

2011-07-01 @ 16:09:30
URL: http://www.johanna.4rok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design