fredag

Godmorgon!
jag gillar morgonen. allt är så lugnt och man kan sitta med sitt kaffe i lugn och ro(oftast) titta lite på it och så är doktor quinn på tv, vilket gör att det blir lite nostalgi=). Underbart!

Oliver ha fullt upp nu för tiden på morgonen, han har nämligen upptäckt att han har två händer, så han kan sitta och stirra på dem hur länge som helst. Ser rätt roligt ut när han ligger där i ngn sorts anfallsposition med sina små händer och stirrar helt vinögd.

Veckan som gått ha inte varit den mest spännande, ha bara legat hemma i förkylning men nu hoppas jag att den gett med sig. Ha iaf prickat av några små saker som jag skjutit fram. Har framkallt en himla massa kort, bokat tid för kort till vn, öppnat ett konto för oliver och beställt hem två klänningar till bröllopet.

Bra skönt med fredag idag och jag hoppas studenterna får en kanon dag trots att vädret kunde varit bättre!!!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Precis, när man jobbar med människor kan man tydligen begå hur många misstag som helst utan att behöva stå för det!



Hoppas anmälningarna leder någonstans och att de som gjort fel får stå till svars för det. Dom skyddar ju varandra så mycket inom sjukvården känns det som :/



Lycka till i alla fall, hoppas det går bra!

2011-06-17 @ 15:03:15
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design