Fotboll på ingång

Verkat som ngn är förbannad där uppe?! ett jäkla bullrande och dånande. Va väl iofs välbehövligt,
luften behövdes rensas ur lite. Men vi hoppar högt alla tre (ja oliver och casper) varje gng det mullrar till.
Ikväll kommer mile calle emil och johanna hit. Fotboll och smart as står på schemat. Blir förhoppningsvis en himla trevlig kväll om bara åskan vill sluta tills dess att vi får besök för det dånar ju så mkt så ja hör ju inte ens vad jag tänker!

Va på sjukhuset igen under fm och just nu står det stället mig upp i halsen. ibland vill jag bara åka upp dit och be dem fara och flyga för att de riktigt ska förstå hur arg och trött jag är på deras sätt att sköta saker och ting. det felas hit och dit och sedan sitter de där med sina valpögon och är så förstående och ledsna. Nej en riktigt jäkla hård spark mellan benen skulle de ha och bli målade med grispenna sen kan vi snacka om förståelse!



dessa kläder åker ju på idag igen eftersom det är fotoll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design