Förlossningsjournal

Fick hem min journal från sjukhuset idag, längsedan jag hade sån spännande läsning. Lite smått jobbig läsning faktiskt men ändå skönt att ha allt klart för sig. Önskar att jag visste saker då som jag vet nu. Hade jag kunnat spola tillbaka tiden så hade aldrig anna fått sy efter operationen, hade ALDRIG låtit Rhode-Maria sätta dropp på mig och jag hade bett Leni fara och flyga! Men tyvärr kan ja inte spola tillbaka tiden och få saker och ting ogjorda.
Jag vet att jag ska tänka att det kunde varit och gått mkt värre men tycker inte man ska behöva tänka så heller egentligen. Utan det sker förlossningar stup i ett i det här landet och det är deras jobb och de borde märka/se när ngt är fel. Vi patienter ska inte behöva berätta att såhär ska det inte vara och defintivt inte behöva tjata sig till vård.
Det är himla tur att allt är bra med lillkillen iaf för det är huvudsaken, då tar man ju hellre allt själv.

Ska iaf upp dit den här veckan igen och jag ser INTE fram emot det. Då ska jag få ytterligare en dom.



ps.Grattis Im till flickan och skönt att allt gick bra för dig=)!


Kommentarer
Postat av: Marie

Du behöver inte svara om du inte vill men hur har de sytt fel?



2011-06-16 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design