wrong turn

Varje gång jag åker till halmstad så åker jag förbi ett hus som är halvt igen bommat och i mina ögon är lite skumt. Jag kallar det wrong turn huset. Vet inte riktigt vf, förmodligen för att det ser lite halvskumt ut och för att det alltid står en massa olika bilar utanför som förmodligen tillhör andra människor än de som bor där. vem vet kanske människor som försvunnit eller liknande.  Min fantasi kan skena iväg emellanåt men vilket fall så tycker jag det ser ut som ett wrong turn hus.

Hur som haver så blev jag iaf sugen på att se filmen igen när jag körde förbi där sist så nu sitter vi här hemma i soffan och kollar på wrong turn, en ganska b film och inte speciellt bra men den funkar att ha i bakgrunden samtidigt som jag målar naglarna.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nämen usch så läskigt :P jag skulle nog blunda varje gång jag åkte förbi, fast jag tycker iofs att allt sånt där är jätteläskigt!

Har du sett Jeepers Creepers? de e oxå såndär typiskt läskig Bfilm :)

2011-07-07 @ 15:40:58
URL: http://carolineaf.blogg.se/
Postat av: Peter

Ja, grymt fint och ovanligt frieri! Kan ju inte va många i världen som har upplevt nåt liknande :-)



Tackar tackar! Jodå, vi mår bra allihopa även om Anna är lite små öm i kroppen men det är ju inte så konstigt :-)



Hur är det med er? Hoppas allt är bättre med tanke på allt du har fått gå igenom! Hur går det med armen och så?



Kram!

2011-07-07 @ 20:03:59
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja precis de e den, kommer inte heller ihåg så mkt, dom faller ner i nåt rör, o de e nån buss me :P o de ska finnas fler såna filmer, men en räckte för mig:)

2011-07-07 @ 20:35:35
URL: http://carolineaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design