ny trädgård?

Igår plingade det på dörren och när jag öppnade stod det en engelskman(?) där och undrade om jag pratade eng och berättade att han hjälper ngn av våra grannar och om vi inte ville asfaltera våran gång upp till huset. Nej tack sa jag vänligt men bestämt. Men han tjatade på om asfaltering och jag sa ytterligare en gång nej tack vi är inte intresserad. Så han verkade bli lite sur för han mumlade ngt och gick sin väg.
Är helt säker på att vi kommer vakna upp en dag och då har de väl förmodligen asfalterat hela trädgården.
En rätt lättskött men ganska så tråkig trädgård i så fall.


Kommentarer
Postat av: im

HAHA de har ju varit med på nyheterna för ett tag sen, de lurade folk i JKPG på detta sätt. Genom att lova billig asfaltering där de fick pengarna inbetalt men ngn asfaltering blev aldrig av. SÅ nu har de väl kommit till vmo för att hitta lyckan här.

haha

2011-07-08 @ 10:28:15
Postat av: Karro

hmm.. jag undrar om man inte ska polisanmäla det, eftersom dom inte får vara här och göra sånna svartjobb, brukar ju vara ett jäkla rabalder om det!

bra att du stod på dig iaf. för dom gör ju inget ordentligt jobb.. om dom ens gör något..

2011-07-08 @ 17:10:25
URL: http://karrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har hört talas om fler som varit med om att det kommit folk och ringt på och frågat om just asfaltering av garageuppfart/trädgård, och jag tror dom mest kollar ifall det är någon hemma i huset. Att dom har det lite som ursäkt att fråga om dom behöver något arbete gjort, men egentligen kollar dom ifall det finns möjlighet att begå inbrott..

2011-07-11 @ 20:57:29
URL: http://mandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design