Bröllop

Om lite mer än 4 timmar så heter inte Lina Andersson längre. Det vankas alltså bröllop.
Jag har aldrig varit på ett sånt här stort bröllop innan, 200 personer, så det ska bli himla kul.

Är inte jätte nöjd med min klänning och jag ångrar att jag inte bokade frisörtid men nu är det som det är och jag får försöka fixa mitt hår på egen hand, vilket jag är totalt värdelös på. Det är såna här tillfällen som jag ångrar att jag klippte det så kort.
Däremot vet jag en som kommer vara riktigt vacker, Lina, hon kommer se ut som en docka. Camilla lär väl inte gå av för hackor heller, eller hur man nu uttrycker det, hon är ju nämligen brudtärna och hennes klänning är kanon fin.

Nähä nu ska jag börja göra mig i ordning och jag önskar Lina och Gunnar all lycka på sin stora dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design