söndag

Efter en riktigt effektiv lördag så känns det som att söndagen kommer att bli precis tvärtom.
är bra seg och inget av läsandet går in i huvudet idag. Ska nog ta och försöka vila lite efter lunchen så kanske man kan få ngt vettigt gjort sen.

Härligt väder vi har ute va?! Jag brukar inte va ngt fan av regn och blask i vanliga fall. Men allt som gör att snön försvinner gillar jag och behöver man då inte heller vara ute så får det regna hur mkt det vill!

Tänker inte gå utanför dörren mer idag förutom ikväll då vi ska till kusin vitamin och spela bingolotto och äta pizza. Planerna är att vinna varsin bil och det ska bli riktigt skoj!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, synd juh! haha, ja Coffe minns jag, blöde Fidde hade jag ihop det lite halvt med också, tills han åkte till Grekland på semester, då blev jag ihop med Coffe, och Fidde hatade mig när han kom tillbaka, haha!

Jaa,nu när du säger det så minns jag, haha! Ni var så söta ihop, och så blyga ;P



Minns inte om jag frågat, men vad är det du läser till?

2011-01-16 @ 17:44:16
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design