Snurrelisnurr

Sömnen har varit precis likadan inatt som de senaste nätterna, med andra ord hel kass!
Vaknade vid 00.20 och märkte att alex inte kommit hem än. Sen kunde ja inte somna om utan låg och tänkte en massa och stressade upp mig totalt. Till slut somnade jag iaf igen och vaknade inte förrän jag försökte vända mig om och så håller det på....

Egentligen borde jag kanske ta det lugnt och varva ner lite men jag har svårt att slappna av, känner mig, av ngn anledning totalt sönderstressad. En massa saker som snurrar runt i huvudet som jag har panik över, som måste fixas, göras, ordnas osv osv. Tänkte att jag skulle sätta mig ner och skriva ner en lista på saker som gör att jag känner såhär och sedan börja pricka av den så blir det säkert bättre. Skriver listor på precis allt och det hjälper faktiskt.

Nu ha ja precis varit och lördags handlat på city gross och ja kan säga att ja kom hem med mkt gott=). Egentligen borde kanske alex ta över handlingen för tror det kan bli dyrt för oss annars med tanke på att ja köper allt jag är sugen på.... och ja det är en hel del..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design