Nyfiken

jag är så nyfiken på vem det är som bor i min mage

om det är en pojke el flicka, hur denne ser ut, personligheten osv osv

liten men bestämd som sin mamma? smart och omtänksam som sin pappa?

vem är du som sparkar mig i magen?

det enda jag nästan är helt säker på är att det är en mega bebis i magen och jag hade inte heller blivit förvånad om det bor två st där inne, den ena är bara väldigt bra på kurragömma.

även om det sas på UL att det är en flicka till 80% så tror ja ändå lite mer på pojk

tiden lär ju utvisa om det är en liten mini linda el liten mini alex.

Skulle det bli en pojke så hoppas jag att han blir precis som sin pappa, som är världens finaste♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design