Lördag

Somnar med huvudvärk och vaknar med huvudvärk. Efter ännu en ganska så sömnlös natt och hormoner som löper total amok så kan ja erkänna att jag har haft bättre morgnar. Hoppas innerligt att huvudvärken försvinner tills ikväll då lina ska firas. Får se hur planerna blir ikväll, de kan ha blivit ändrade, vi får se vad födelsedagsbarnet säger.

Shoppingen igår gav som sagt inte så mkt mer än va jag trodde. Underkläder va det jag fick med mig hem och en ny kaffeburk. Ingen storslagen shopping direkt. Fast gjorde även ett besök i pärlbutiken då jag fått tillbaka lusten att göra egna smycken vilket ja inte gjort sen i somras. Så satt och pysslade lite med det igår em, himla kul.

Sedan blev det ett besök på kyrkogården och vi va en hel del i år faktiskt. De andra åkte hem till anja efteråt för lite fika men min huvudvärk och att vi skulle hämta milo gjorde att vi inte kunde följa med. Men ser fram emot en träff i sommar igen som förra året!

Nähä nu ska jag försöka ta mig i kragen och rycka upp mig själv!



nytt armband som jag gjorde igår

 

halsbandet är inte riktigt klart än

inga avancerade grejer men det är kul


Kommentarer
Postat av: Lina

Jadu jag gick upp riktigt mycket med Nathalie kring vecka 20 tror jag att det var närmare 15-16 kg sen totalt var det 24 kg från inskrivningsvikt och 30 om man räknar från ursprungsvikt, men det rann bara av när amningen kom igång och ca 2-3 månader efterförlossningen hade jag gått ner dessa kg. :) Denna gång har jag dock inte gått upp så mycket alls ligger på ca 6-7 kg från inskrivningsvikten nu. Så vi får väll la se vars det landar för mig. Tycker mest att det är brösten och magen som växt denna gången.



Jadu hormoner, jag är helt knas, grinar för allt, bråkar om allt och är allmänt dryg här emellan åt känner jag inte alls som jag var när jag väntade lilla N då var jag typ glad hela tiden.



Hoppas dagen blev bättre och att huvudvärken försvann :)



Kramar!

2011-01-08 @ 17:10:21
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Lina

Haha vad skönt att vi är två hormonmoster :P



Ja detsamma! Här blir det film och gotta när lillan somnat :) Händer för dig? Blir det något kalas?



Kram

2011-01-08 @ 17:42:37
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Christine

Precis, kan inte annat än att hålla med dig om att man mest känner sig klumpig. Jag blir galen av att inte kunna hålla mitt vanliga tempo, att bo i stress-staden Sthlm gör ju inte saken lättare heller...Men nu är det inte långt kvar, bara att hålla ut några månader till :)

2011-01-08 @ 20:34:57
URL: http://kirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design