Lööve

Trots ett jäkla svidande i ögonen, en hel del gäspningar och hela tiden tanken om att nu ramlar jag ihop och somnar så gjorde ja lite nytta igår ändå. Det blev både plugg och en lång promenad med syster.

Jag och alex hann även med en film igår, piraya. Jag kan rekommendera den filmen, för den va så jäkla sjukt kass så den måste nästan ses. Längesen jag såg en så dålig film!!!

 

Dagen blir nästan en repris av gårdagen tror jag förutom att hotellet ska bokas idag inför min och alex lööve vaccation ;). Vi ska göra en liten mini tripp om några veckor dels för att fira alla ♥ dag och dels för att vi ska komma iväg en sista gng ensamma innan bebis anländer.  Alltså en liten löööve vaccation! Mys på höög nivå.




Aj lööve juu ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gör ni alldeles rätt i!. Vi har också bokat en hotellhelg i februari för mys :)

2011-01-11 @ 10:58:05
URL: http://www.johanna.4rok.se
Postat av: Malin

Härligt att komma iväg! Sånt man saknar att göra när man har småbarn ;P Vart ska ni?

2011-01-11 @ 14:29:55
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det låter fantastiskt!

Det är alltid skönt att åka bort och unna sig lite lyx, bara att komma hemifrån och slippa städ, matlagning och annat för någon dag och bara ta hand om varandra.. Vi har bestämmt att vi ska fortsätta unna oss såna tillfällen så att man värnar om förhållandet och inte tappar bort glöden i vardagen.. Jag hoppas ni får super mysigt! Kraam

2011-01-11 @ 15:45:16
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Malin

Jo, det är klart. Men hbg är en mysig stad! Har alltid gillat den, har till och med haft funderingar på att flytta tillbaka dit :) åh, hotellfrukost, jaa, den är helt underbar! Love it!! Det är det absolut bästa med att bo på hotell :D



Ja, det tycker jag också! Hon behöver lite sällskap, och tänkte att det får bli en hane, så kan jag använda honom när jag ska para henne :) haha, hade min man fått bestämma hade vi inte haft någon hund :P Du får säga att han behöver sällskap han också, precis som vi ;)

2011-01-11 @ 19:28:43
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design