Längtan är stooor

Trots en hel del stress så har vi en helt underbar tid framför oss och mkt som jag längtar till.

 

Längtar efter våren

Längtar efter sommaren

Längtar efter att varma sommarkvällar och grillning

Längtar efter lukten av nyklippt gräs

Längtar efter att få ta på mig ett par snygga sandaler och en klänning

Längtar efter halmstad och havet

Längtar till Linas möhippa och bröllop

Längtar efter att få sitta ute på våran uteplats och bara vara

Längtar tills ja kan få börja inreda bebisens rum

Längtar efter att kunna ta ett glas vin tillsammans med flickorna

Längtar tills det nya gymmet öppnar, hoppas verkligen det är lika bra som jag tror

Längtar efter träning

Längtar tills ja och alex ska åka iväg på våran loove vaccation

 

Men mest av allt längtar jag efter att få träffa våran lilla fis. Den längtan är obeskrivlig och tiden går inte snabbt nog tills du ska komma till världen.
Så plattan i mattan nu tack…


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag känner med dig! Vad man undrar över den där bebben som sprattlar där inne.. ögon öron näsa hår?? Hur ser du ut lilla vän? :D Kraam

2011-01-24 @ 16:22:07
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Tina

åhh sommar, gud vad nice, vill ochså ha lite sol och värme :)

2011-01-25 @ 11:13:30
URL: http://neckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design