Godmorgon

ha varit en lååång jobbig och sömnlös natt. Jag har längtat efter att få stiga upp, så blev ganska glad när ja kollade på kl och hon va 06.30 då ja kunde gå upp. hade varit i tidigaste laget annars.

Idag är det shopping som står på schemat. försökte förgäves få med ngn själ till ullared idag men det gick tydligen inte så det får bli vmo city idag. Kan ju inte påstå att jag hoppar av glädje eller förväntar mig att jag kommer ha en hel del med mig hem. Nä jag får vara glad om jag hittar ngt helt enkelt. Ett måste är iaf födelsedagspresent till Lina.

Finns en annan som fyller år idag och det är mikey mike. Så lite senare i em ska vi träffas och tända ett ljus för honom som vi alltid gör och jag tror även att han kommer finnas där ibland oss.....
Grattis på födelsedagen min fina vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design