Veckan inleds med...

…huvudvärk! Vilket beror på att sömnen inatt har varit rätt obefintlig.

 

Helgen har varit helt ok men den ha verkligen sprungit förbi.

Den inleddes med långpromenad för min del sedan på lördagen intog ja stan för att se om det fanns ngt tält som passade mig. Kan berätta att jag fick bita ihop minst tre gng för att inte skrika högt när ja provade kläder. Har en fråga, vf måste alla gravidkläder se för j*kliga ut?

Blev inte mkt shoppande men kom iaf hem med en svart top och en städrock. Japp den ser ut precis som en städrock, inget ja hade valt annars men ibland får man nöja sig med vad man får.

 

Igår firades Milo som fyller 1 år idag, vi firade han på navet. Har inte varit där på 13 år så det va rätt kul och se hur det såg ut. Ett riktigt kul ställe att ha ett födelsedagskalas på. Spöade alex i biljard 2 gng också, jag är bara för bra ibland=)!

 

Veckan kommer nog gå rätt fort tror jag då det är en del inbokat. Bla försäkringskassan och föräldragrupp. Får se om det ger ngt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design