Underbara nuet

Solen skiner för fullt, trots att det är lite kallt ute så är det vår i luften.

Stressen försvinner sakta men säkert då ja försöker intala mig själv att det inte går att råda över allt.

Det är fredag.

Snart är det helg och jag har turen att tillbringa den tillsammans med världens finaste i vårat fina hem som jag trivs som fisken i vattnet i.

Bebis lever runt som tusan i magen och jag blir lika glas varje gng du ger dig till känna.

Ja listan kan göras lång…

Men för att sammanfatta nuet i ett enda ord så är det: LYCKLIG!



han är en stor anledning till all min lycka

- kärlek-


Kommentarer
Postat av: Lina

:D hihi ja tiden går så sjukt fort! Jag minns att jag tyckte hon var så stor på den där bilden och nu så är hon ju värsta miniplutten på den där bilden jämfört med nu :P



Åh vad härligt med en såndär lyckodag! Och vad avis jag blir på er som har vårsol!



Kramar

2011-02-18 @ 15:18:50
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Känner med dig! :) Hoppas ni får en fin helg!! Kraam

2011-02-18 @ 15:43:41
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design