Onsdag

Trött, nedbruten, öm, svullen med andra ord helt förstörd. Just nu förstår ja inte hur jag ska klara av att jobba i ett visst antal veckor till. Ja hade ingen som helst förståelse innan jag blev gravid hur andra gravida kunde vara så trötta. Tänkte att det måste ju vara en överdrift. Nu vet jag bättre!

 

Va ute på powerwalk igår med syster och då menar jag verkligen powerwalk. Till slut fick hon gå själv för jag kunde inte hänga med i hennes tempo längre. Fast då var det iofs inte långt kvar, så stapplade på rätt bra ändå.

 

Snart är det dags för nedförsbacke, hoppas innerligt att det är en brant backe. Jag vill ha helg, jag vill sova!!!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja nu får man för gammal ost ;) Kraam

2011-02-23 @ 12:31:49
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design