Måndag

Då var det dags för en ny vecka med nya friska tag.

För första gng på flera år så hade ja lite ångest över att gå till jobbet idag. Inte för att jag tycker mitt jobb är tråkigt på ngt sätt utan för att ja mest är orolig för att det ska bli lika stressigt som förra veckan. Tror nog inte det blir det men mkt beror på om saker kommer fram i tid som det ska annars kan det utlösa lite stress och om vissa inser att jag faktiskt  inte kan utföra mirakel.

 

Förutom att det kanske förekommer lite stress så blir det nog en ganska bra vecka. För imorgon slutar jag ett då Casper ska klippas och på torsdag är det dags för föräldragrupp och ett besök hos bm.

 

Men först ut nu så är det ju måndag och lika bra att köra på med en gng=)!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja tänk, det är måndag igen! Helt sjukt kan det inte inte bli fredag på en gång ;)

Ser fram emot helgen och nästa onsdag då ska jag också på föräldragrupp :) Kraam

2011-02-21 @ 16:03:38
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: Lina

Jisses att jag missat din kommentar på min förlossningsberättelse.



Svidandet och brännandet är jobbigt men det är också den absolut kortaste smärtan under hela förlossningen den varar i kanske 10-20 minuter, sedan fanns det att få bedövning just där nere men jag glömde helt om att be om den, min mamma hade tagit det med mig. Någon slags lokalbedövning.



Nu börjar det närma sig med stormsteg, jag längtar så efter förlossningen nu så det finns inte, ska bli så himlans spännande att få se vem som gömmer sig i magen! :D



Hoppas allt är toppen med dig! Kramar

2011-02-22 @ 07:27:09
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design