Måndag igen..

Vilket faktiskt är ganska skönt. Trivs egentligen bäst när det finns rutiner och trots att det är ganska tufft att gå upp med tanke på att sömnen emellanåt är obefintlig så gillar jag vardagarna.

 

Den här veckan bjuder på lite blandad kompott. Idag är det dags för ett besök hos frisören bla. Kommer tyvärr inte bli ngn radikal förändring då jag vill ha lite längre hår nu så jag kan få bort det ordentligt från ansiktet framöver. Men lite längre fram ska det bli kortare igen, för jag trivs med den här frisyren som jag klippte sist, fast ska ha det ännu kortare framöver. Men idag ska det slitna bort bara och så ska det slängas i lite slingor.

 

Då startar vi måndagen!!!


Kommentarer
Postat av: Peter

Hej hopp gummisnopp :-)



Hur är det?



Förstår att du är trött på att höra ang. tvillingmage :-) i och för sig har du ju en jätte mage men du var/är ju rätt liten och goa söta små tjejer brukar ju få jätte magar ;-)



Vilket datum var det dags?



Kram

2011-02-28 @ 09:45:59
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design