Hallonbladste

Trött är bara förnamnet idag. Min första tanke va när ja gick upp va att f*n det e bara tisd, hur långt kvar som helst till helgen. Men idag är det bara halvdag vilket är otroligt skönt.

Brukar alltid ha så dåligt samvete när jag slutar tidigare för att jag ska iväg och klippa Casper men inte idag inte, idag ska det bli riktigt skönt att inte jobba heldag!!!


Hade en liten minishoppingtur på lunchen också. Fick med mig två klänningar, sockar till mini och hallonbladste hem. Ngn som testat det? Det ska tydligen vara riktigt bra. Låter himlans gott också så är riktigt sugen på att börja kuren nu men ska vänta lite till, för det är visst inte bra att börja för tidigt. Får se om det hjälper till ngt, inte för att jag har ngt att jämföra med men ändå=)!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Nä NJUT! :) Kraam

2011-02-22 @ 11:10:11
URL: http://minbebis.com/blogg/rosvagen/
Postat av: ida

Jag provade hallonbladste:)

2011-02-22 @ 15:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design