bra härligt

Så då va vagnen testkörd och vi ha nu fått körkort för den oxå
kvällen kom fortare än förväntat då jag tog en liten powernap
på två timmar. Ibland ska man inte räkna med att hinna med så mkt trots att man är ledig =)

maten är precis uppäten och ikväll blir det soffan och melodifestivalen för hela slanten


potatisgratäng och fläskfile gryta


alex önskade äppelpaj o vaniljsås (igen) till efterrätt
vet ingen som gillar det så mkt som han
iofs så säger inte ja emot jag gillar det rätt bra jag oxå


och för att stilla mina behov blir det polly och choklad till efterefterrätt =)

innan vi slår rot i soffan blir det en liten promenad för att smälta maten

trevlig lördagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design