Zbh heminredningsparty

I går fick jag besök av 11 st tjejer och en försäljare från Zbh. Blev en riktigt lyckad kväll med lite shopping,  vin o fika.
Är väldigt nöjd med Zbh:s produkter, lite tråkigt bara att det va mkt man ville ha som va slutsålt Men df ska det nu bokas ytterligare ett party i februari när det kommit in lite nytt=).
Pga att det va så mkt slutsålt så blev det inte så mkt shopping för min del, men 2 st jullöpare, 2 st kökshanddukar och bokstäver med ljus XMAS. Va mest ute efter X:et men köpte hela ordet istället!

 










































Dessa hade jag velat ha, men de va slutsålda

        

Dessa två kuddfodral hade ja velat ha, men den ena hade utgått o den andra va slutsålt




två st köksdhanddukar blev d bla
Visar bättre bilder när jag får hem dem!


Längtar redan till det nya partyt i feb då det slutsålda kommer tillbaka o så är jag nyfiken på det nyta sortimntet som kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design