Tankar under natten

Vaknade halv fyra inatt och låg sedan vaken till halv sex innan jag somnade. En timme senare vid halv sju va det dags att stiga upp. Så jag hade utan problem kunnat somna stående i morse, men nu är jag piggare igen=).

Ha kommit in i en period (igen) där jag har svårt att sova. Känner mig stressad samtidigt som jag ligger o reflekterar över livet vilket inte gör saken lättare. Varje gng jag ska somna så passerar mitt liv i revy igenom huvudet. Får ångest över saker ja gjort, sagt osv. Kan säga att hade jag skrivit blogg under kvällen/natten så hade det blivit en hel del djupa inlägg.
Kan nästan få panik över vissa saker som jag skäms såå över. Ha blivit tillsagd att det inte är ngt att skämmas för eftersom alla ha gjort saker i sina liv som man inte är stolt över och detta är typiska grejer en snorunge gör/säger o annat som kanske hänt/sagts när man inte mått som bäst.
Och alla ha väl haft för stor mun när de varit lite rund om fötterna eller?!=) Ja vissa grejer är sjukt löjligt av mig att ens reflektera över å speciellt att ha ngn som helts ångest över. Sånt som man egentligen bara kanske borde skratta åt idag eftersom man va så otroligt löjlig då, men nej jag skäms.

Hur som haver det är ju en himla tur att man kan förändras o att man lär sig av sina misstag=). För efter mina sk misstag så blev det ju en rätt bra människa av mig oxå, försöker jag iaf intala mig själv;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design