Ombyggnad pågår


Visst ser det tråkigt ut?
Tycker jag oxå! Vi behöver verkligen göra ngt åt väggen på vänster sida.
Jag skulle kunna tänka mig en tapet på de väggen med träd/skog på.
Sen borde vi ha en ny lampa här oxå. Den lampan som hänger där kom med huset när vi köpte det, otroligt ful! Å vf vi inte bytt ut den än ha ja inget svar på.


Sedan vill jag ha två svarta tavellister där vi kan sätta lite ljus, svart/vita tavlor/kort och lite annat.


(Gillar för övrigt den abc tavlan, undrar om kanske O ska få den o ha den på sitt rum)
Gillar det här med två st i olika storlekar. Fast just den här bilden ser lite stökig ut.
(de två övre bilderna är från ikea)


sedan vill jag ha den här mattan från pappelina där(eller i köket).

Med dessa små detaljer så skulle det se lite mer hemtrevligt o ombonat ut. Tror nog det får bli ett litet projekt framöver.

Just nu har vi händerna fulla med ett annat projekt som vi tog för oss i torsdags och arbetat med i helgen. Jag har bla gått lös med en kofot i fredags o alex ha slitit som ett djur. Hans pappa var här o hjälpte oss i lördags oxå snäll som han är.
Vad det är för projekt får ni se när det är klart.
Man kan ju tycka att det är lite dumt att påbörja ngt sånt här när vi ska ha en massa folk här på onsdag men de får ha överseende med att det är lite stökigt=)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design