Nu e glada julen slut slut slut

Julegranen kastas ut ut ut!
Måste säga att det varit en underbar jul ändå, bästa på länge! Tyvärr känner jag att jag inte gått all-in i år så jag längtar redan till nästa jul för då ska det bli jul utav bara sjuttsingen!

Julafton firades först hos mamma o moster, super god mat o tipspromenad med dubbla tomtar, bl.a. en skåning(?). Julaftonskvällen firade vi i Gislaved med ännu mer god mat, härligt sällskap o mer fina klappar.
Juldagen va vi hos pappa där d blev en repris på julafton! Så julen ha som sagt levererat måste jag säga. O jag ha sagt det innan men säger det igen, vi ha världens bästa släkt :) tack !

Nu e d full rulle här hemma. Alla leksaker ska det lekas med o helst samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design