Middagsbjudning o glöggfest

Igår va inte riktigt min dag, ja va inte på topphumör kan man säga. Man kunde ju inte ta sig utanför dörren o det gjorde att jag blev extremt uttråkad vilket inte gjorde humöret bättre. Min dag blev heller inte bättre när alex kom hem o sa att tjejen på jehrens glömt att beställa våra tapeter. #!?#%# tänkte jag då. Tanken hade ju varit att vi skulle blivit klara i helgen men nu kommer de inte förrän på tisdag. Djup suck!

Som tur va kan man väl säga så va vi bortbjudna igår kväll, så jag fick komma ut lite och allt blev genast mkt bättre. Vi o familjen Calan va bjudna ner till Smålandsgatan(?) på lite mat o vin. Super gott o med mkt trevligt sällskap. Kvällen räddade helt min fredag från att bli en av de sämre på länge!

Nu är vi precis hemkomna från Niclas o karin där det bjöds på glöggfest. Alltid lika kul o trevligt med dem o man längtar redan tills man får träffa dem igen.

Klockan är inte mkt nu men vi ha varit igång länge idag o fått väldigt mkt gjort så får se hur länge man orkar hålla sig uppe men tills det är dags att checka in så får det bli soffläge med film, final destination 5 är det som visas idag!



I julklapp önskar jag att det kommer ut ett hus som passar N & K som handen i handsken
o det ska vara på våran gata eller i närheten, för vi vill ha dessa två nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design