Klänning sökes för ganska omgående leverans

Klänningen jag beställde till juldagen passade inte, så klart! Blev en aning besviken då jag hann falla för den så fort jag öppnade paketet. Så nu letar jag som en tok över hela it efter en ny. Problemet med mig är att jag snöar in mig lätt på en o samma väg. Jag ville ha en blå klänning o jag gillade den här så nu letar jag bara efter en liknande, missar säkerligen en massa andra fina! Kanske ngn som har ett tips på en snygg (liknande) klänning till juldagen? Men det måste vara lång högerarm, om det ska vara en "enaxlad klänning". Finns många fina men de flesta är med vänsterarm. (Mina tankar om Rhode-maria är inte barnvänliga just nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design