Living my dream

Dubbelmoral eller inte.
Men nu när det är så mkt gravida folk som härjar överallt så kan jag inte hjälpa att jag längtar tills jag är det oxå. Kan inte hjälpa det men jag längtar ngt fruktansvärt efter ett litet syskon till Oliver. Sjukt egentligen att jag längtar efter att vara gravid med tanke på att jag mådde ganska dåligt över att vara tjock. Men det är just det som hejdar mig lite, det och mitt jobb. För även om jag verkligen älskar att vara hemma med Oliver så saknar jag ändå mitt jobb och vissa arbetskamrater. Och för att vara ärlig så är faktiskt inte mammapengen ngt att hurra för!
Just graviditet och jobb är ngt jag funderar ganska mkt på. Det skulle kännas hur dumt som helst att börja jobba och efter kanske ett år eller så berätta att man är gravid igen. Men många gng är det ju så.

Nu vet man ju inte alls när det är dags nästa gång, det blir ju förhoppningsvis ngn gng när det känns rätt för både mig och alex så vem vet när det blir. Men om du frågar mig nu så vet jag inte om jag vill vänta så länge som tre år som jag sagt innan=).



jag njuter varje dag över att få vara mamma ♥

den här lilla skiten vände sig om för första gng från rygg till mage idag
som han har kämpat med detta, sjukt kul och se
och jag lovar att han blev arg när det inte gick som han ville men till slut så
Liten och envis=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design