det slår aldrig fel...

För de flesta så är det väl natten nu,för alla utom oss. Här är det tydligen träning på hög nivå som gäller.
Oliver däckade vid sex helt utmattat och vaknade nu vid halv två - helt utvilad och pigg som aldrig förr. Precis lagom tills vi andra skulle gå och lägga sig. Ok ja får skylla mig sj ja hade det på känn att han skulle vakna inatt och va pigg men vi hade det så himla trevligt så tiden rann bara iväg.
Nu sover iaf de andra, cam, milo, mala och johanna. Jag sitter i soffan och försöker hålla mig vaken medans oliver kör ett stenhårt pass i hoppgungan och har inga som helst  planer på att sova. Tror jag kommer få det tufft imorgon!


  
johannas mysutstyrsel, man kan ju undra om alex hade ngt finger med i spelet och bestämde hennes ombyte oxå som han gjorde med olivers för ett tag sen
för ni ser väl likheten?


Kommentarer
Postat av: Rebeckham

hehe bebisar/småbarn har ingen bra tajming :P

2011-08-18 @ 04:43:57
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design