60 tals fest

På lördag ska vi på bröllopsfest med 60 tals tema. Och jag måste säga att det är ett väldigt svårt tema, även fast det är ganska brett. På inbjudningen står det att man ska ta fram den prickiga klänningen stålkam och skinnpaj. Men jag tycker att den prickiga klänningen är mer 50 tal, eller?
Jag ha iaf beställt hem en prickig klänning men det känns inte riktigt bra.  Läste att det va mkt kort kort, pastellfärger, stövlar och raka klänningar på 60 talet, sedan ha vi ju woodstock oxå. Har även nu lagt en 60 tals klänning i en varukorg på en maskeradsida som är blank vit/svart rutig men den är ju självklart bara i en storlek så frågan är hur den ser ut när den kommer, om jag nu betäller den dvs.
Håret tänkte jag ha helt utsläppt med ett vanligt hårband som drar bak håret.
Ingen som har ngt tips på klädsel annars?



kom och tänka på den här klänningen, mönstret känns 60 och att den är blank, men inte alls 60 i helhet



så hallå ge mig tips!!!


Kommentarer
Postat av: Issa

Pratade med Fredrick för ngn dag sedan och det var tydligen 50/60-tal. Så kör du på prickigt :) För det gör jag nog också! :)

2011-08-15 @ 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design