Varning alla i min närhet!

Har varit hemma från jobbet nu i 2 veckor och måste säga att det ha varit extremt långtråkigt. Man ska tydligen ta det lugnt och njuta men tycker det är väldigt svårt att göra det. Förstår mig inte på folk som kan gå hemma hela dagarna och inte göra ett dugg. Man blir ju deprimerad.
Jag går bara hemma och väntar på att det ska hända ngt, men tålamod ha aldrig varit min starka sida, det ordet finns lixom inte med i min ordlista.

Nej idag, den 3 april kommer inte bli en av mina bättre dagar. Tycker just nu att allt är skit och är sjukt uttråkad. Är med andra ord inte på det bästa humöret, helst av allt skulle jag bara vilja låsa in mig i min bubbla helt ostört och vara där tills det händer ngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design