oh happy day

Hade tänkt ge mig på en ganska så tuff uppgift idag. Inte många som är duktiga på det eller ens klarar av att göra det själv.

Jag tänkte att jag skulle börja packa inför Barcelona. Eller åtminstone se över vad jag ska ha med mig. Ha bestämt att jag ska packa lätt och det är jag inte duktig på! Kommer att bli en riktig utmaning.

Det ska bli riktigt skönt att komma iväg lite och se ngt nytt. Barcelona har alltid stått på min to-do-list så det kunde jag ju verkligen inte missa.

 

Hotellet är bokat nu också inför idol vistelsen i Gbg. Japp det blir idol i år också. Förra året satt vi ju på rad 2 och hade kanon bra platser men i år valde vi platser lite längre bort.  En helg med shopping, idol, hotellvistelse, julmarknad och annat skoj.

Hmm vet inte vad jags er fram emot mest. Tror nog det är hotellfrukosten….

Happy day på många olika sätt!




en bild på tove från förra gng vi va på idol då hon tyvärr fick lämna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design