Hejsan hoppsan

Det har visst varit full turbulens hos oss under dagen. Det har börjats gräva och greja. Nu äntligen ska bergvärme installeras. Och tvättstugan börjar nästan likna ngt. När vi ändå skulle installera bergvärme tänkte vi att vi skulle passa på att renovera tvättstugan också, kakel på väggarna och klinker på golvet. Det kommer att bli så super snyggt när det är klart. Ska bli riktigt skönt med en ny och fräsch tvättstuga!

 

Efter det så är det hallen och psykfallsrummet som ska få sig en rejäl omgång. Och då kan tom jag hjälpa till. Min vilja är stark och jag vet precis hur jag vill ha det=).

 

 

 

Det är himla tur man har en så händig man som kan så mkt. Världens bästa dessutom


Kommentarer
Postat av: Jonna

söta rara duu! ♥

2010-09-09 @ 18:48:58
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design