Barcelona nästa och debatt

Ja då va väskan packad och jag är redo att ta mitt pick och pack ner mot España. Mina två favoritkillar får vara hemma och ta hand om hemmet så länge.
Är så taggad och tycker det ska bli sjukt kul. Hoppas bara man få må bra hela resan så kommer det bli en riktigt rolig upplevelse.

Från en sak till en annan. Jag kollade på debatt nu och trots att jag inte är ett jätte stort fan av kungarna av tylösand så måste jag säga att jag blev en aning irriterad på vissa moraltanter. Att man ska anmäla kanal 5 eftersom en 19 åring var med i programmet för att kanalen står för spriten tycker jag är ganska lågt. Jag vet att det är olagligt att köpa ut men borde man inte rikta samma kritik till andra kanaler då? Tv 4 och Tv3 tex? Paradise hotell som gått på 3an innan och nu 4an bjöd sina deltagare på sprit. Jackie ferm va väl inte mer än 19 när hon va med? Big Brother(där de f.ö hade både 6 och drack sprit på bästa sändningstid 19.00-20.00) som gick på Tv4 hade en deltagare med för några år sen som då va 18 och det bjöds på sprit där och det finns säkert fler som va under 20 som jag glömt bort. Ska inte lagarna gälla alla i så fall?

Nej jag tycker det känns lite som att media mf har hittat en hack kyckling som man får gnälla lite på och samtidigt kan få lite duktig uppmärksamhet. Och ju mer media uppmärksammar programmet desto mer intressant blir det för folk.
Sedan om man nu tycker att det är ett så hemskt program och man mår så dåligt av det så har jag ett hett tips: byt kanal eller stäng av, ingen är tvingad till att kolla.

Nähä nu blir det soffmys!

Hasta luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design