Tjejkväll

Första snön har då kommit för den här säsongen. Behöver väl inte säga att jag tycker det är en aning för tidigt!? Även första gng den här säsongen som jag inte kom in i bilen och det är precis det jag hatar med vintern. Hade det inte varit för bilen och allt jobb med skrapning osv på morgonen så hade det inte varit så farligt. Ska nog ta och köpa ett pensionärsöverdrag till svarta pärlan så kanske man slipper sånt.

 

Idag är det dags för lite tjejkväll hos mig. Ska bli så kul att få träffa dem, mat och god dricka står på schemat. Torsdagen kan knappast bli bättre. Nästan så jag får lite fredagskänsla. Loove it!



idag ska jag dämpa min johanna abstinens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design