Tisdag

Efter att en liten del av familjen va hos oss igår då bla Milo va med så va jag helt slut efteråt. Mosters lilla sötnöt är mer vild än tam. Hur det kan få plats så himlans massa energi i en sådan liten kropp är för mig en gåta! Fast till slut var det som att trycka på en knapp så försvann all energi och han satt tyst och lugnt och myste hos mig. Gullunge!!!

 

Sov sjukt dåligt i natt, vaknade minst 4 gng. Att jag hade världens mardröm gjorde ju inte saken bättre. Påminde om en Freddy Krueger film, för så mkt blod var det inblandat. Får verkligen hoppas på att det inte var en sanndröm på ngt sätt.

 

Dagens planer är jobb, sedan lite mini spa och kvällen ska avslutas med att slå rot i soffan. Nu jäkla ska 3:ans värld klaras av!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, jag fick den :-) Svarar på den lite senare. Mycket som sjutton här på jobbet nu :-( Ska ställa in så inte mina kommentarer publiceras direkt också.

2010-10-19 @ 14:32:51
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design